Tuesday, October 11, 2011

i'm sorry!

sepanjang aku study kt UITM tu, ade la certain org yg aku kire aku byk buat slh dengan mereka2....entry nie aku nk ckp, kt mereka2 nie, yg aku mintak maaf sgt2 spanjang berkawan dgn aku, aku byk menyakitkan hati korang2....

 
RAFISAH ANUM

anum, aku nk mintak maaf sgt2 sbb aku pernah buat ko sakit hti dgn aku kn? aku tahu.....at first....aku perasan kite start rapat time Part 2...tp, aku x ingt starting bile kite ley bermasam muke....aku x taw la kalau aku sorang je yg perasan...atau kte sme2 perasan...tp,buat2 x perasan?  aku tahu ko tertouching dgn aku.....haha...seingt aku, Part 3, paling teruk kite "sengketa' haha...ye ker? itu pun ape yg aku perasan la...tp, x taw la kalau itu perasaan aku je kan..haha...even, dulu, jujurnye....aku byk terase dgn ko...tp, mgkin time tu aku x paham ko lg kot...mesti ko bengang tahap ghaban dgn aku kan?haha....tp, aku tahu,,even kite terase sesame kite, x pernah pon nk ckp depan2 kn? mybe sbb kite satu bilik kot....so, mls nk pnjg cerite....haha.! aku pn x suke nk tacing2 nie...mls nk pikir...haha...that's y aku wt bodo je....tp, org sekeliling yg perasan, kite  da x cm dulu...aku pon  x taw sbb pe....lupe! mls nk ingt knpe kite bermasam muke! haha... tp, aku taw aku bnyk salah dgn ko, btol x anum? RAFISAH ANUM....even kite pernah 'bertacing2' dulu, tp, aku x pernah nk  simpan dalam hati aku....aku dah lupe pon sume tu.....aku xnk hilang kawan mcm ko! yg kecoh, mulut laser, tgk movie sme2,...haha...even kite x byk bercerita dan x byk pon nk share something, tp, aku nk ko tahu, itu x bermakna aku dah lupe ko atau watsoeber la....ko ttp kawan aku....aku ttp sayang ko! 2 sem duk sebilik dgn ko, byk bnde yg buat aku ingt kat ko, cth mandi lama! hahaha.....btw, anum....aku mintak maaf sgt2 taw! hahaha......


NADIA

ini pon slh sorang mgsa kejahatan aku time duk kat UITM tu dulu....hahaha....nadia,....aku byk buat slh kt ko kan......kt entry nie aku nk sgt mintak maaf dgn ko sgt2!!!!fullstop! aku byk buat ko sakit hati kn??? haha...ANIS NABILA selalu buli2, dan aku pernah face to face dgn ko, kn  NADIA? sory taw...aku nk o berubah...that's y aku buat mcm tu....ape yg aku ckp kat ko dulu sikit pon aku x berniat mcm tu weyh..! serius....itu sbb aku syg ko....aku nk ko tau ape kelemahan diri kite yg org lain nmpak....tujuan aku tegur ko pon sbb aku nk ko taw bnde tu bkn bende baik yg patot kite buat...kalau ko marah kat aku time aku tegor ko, aku mintak maaf sgt2..! serious i have no intention to do that! ko pernah jadi roomate aku, dan aku pon dah paham perangai ko....semua manusia ade kelemahan msg2 kan? dan ade sikap kite yg buat org mnyampah @ x selesa dgn kite..sme la jgk ,mcm ku....sbb tu la aku akn sllu tnye org pe perangai aku yg org x suke...so, aku boleh ubah,,,, tp, aku sedar, kdg2 kate2 aku agak kesat...btol x nadia? haha....ko pon pernah je ckp aku cmtu..tp, spnjg duk sebilik dgn ko, Nadia, aku x pernah nak pendam ape2 pon...sbb aku x suke memndam...lg suke direct...that's y...aku direct je dgn ko....dan disebbkan itulah, aku nk mintak maaf sgt2 dgn ko, atas semua 'kejahatan' aku kt ko! (jahat sgt ke aku??) haha....aku x suke nk sakitkan hati org, dan kalau boleh aku nk berkawan baik dgn semua org! sesiapapun kawan aku....dn nadia, ko kwn aku yg bercirikan ala 'perempuan melayu terakhir'! you know that!? hahaha......



p/s : mintak maaf sgt2, kwn2!!!!sory taw! aku syg korang!!!